Muslimanski sanovnik: dženaza – Ibn Sirin tumač

Ko sanja dženazu i vidi kako ga ljudi nose na tabutu ili kovčegu – njegov položaj i imetak će se povećati; ko sanja da je podignut iza povorke na dženazi i da ga ljudi nose na svojim ramenima – dobit će vlast i slijedit će ga u njegovoj vlasti onoliko koliko ga je slijedilo na sanjanoj dženazi; ko sanja da prati dženazu – slijedit će vladara pokvarene vjere.

Ko sanja da klanja dženazu-namaz – bratimit će se i zbližiti s ljudima u ime Uzvišenog Allaha. Ako sanja da se nekoj poznatoj osobi klanja dženaza-namaz – toj osobi je potrebno učiti puno dova i tražiti oprosta za nju, a ako sanja da stoji iza imama prilikom klanjanja dženaze-namaza – to upućuje da će prisustvovati nekom skupu na kojem će se učiti dove za umrlu osobu. Dženaza namaz, uz to, simbolizira zagovaranje ili neku krnjavost koju smo počinili kod pet dnevnih namaza.

Ako neko sanja upravitelja da je umro i da narod u pratnji njegove dženaze plače ne puštajući glas, doživjet će od tog upravitelja radost.

Ko sanja sebe na dženazi on će se pobratiti sa izvjesnim ljudima u ime Uzvišenog Allaha. Uzvišeni je rekao: “Kao braća (koji će sjediti) na ležajima.”Rečeno je da dženaza predstavlja korisnog čovjeka čije ruke će upropastiti loše ljude.Ko sanja da je stavljen ili pripremljen za dženazu i da ga niko ne nosi – bit će pritvoren; a ako sanja da je nošen, znači da slijedi onoga ko ima vlast i da od njega ima materijalne koristi.

Ko sanja da je podignut iznad povorke i da ga ljudi nose na svojim ramenima – dobit će vlast i uspon i ponizit će ljudske vratove i slijediće ga u njegovoj vlasti onoliko koliko ih je pratilo dženazu.Ako sanja da oni plaču za njegovom povorkom, bit će mu zahvalan kraj. Isto je ako ga budu hvalili i učili mu dove.Ako sanja da ga kude i ne plaču za njim, njegov kraj neće biti pohvalan.Ako sanja kao da prati dženazu, pratit će vladara pokvarene vjere.

Ko sanja mnogo dženaza u jednom mjestu – stanovnici tog mjesta puno čine nedolična i ezobrazna djela; ko sanja da vuče umrlog na dženazi – zaradit će haram-imetak; ko sanja da je prenio umrlog do mjesta njegovog ukopa – on postupa po istini. Ako žena sanja da joj je dženaza i da je povorka nosi: ako nema muža – udat će se, a ako ima muža – pokvarit će svoju vjeru.

Ako sanja dženazu na pijaci, to je znak munafikluka te čaršije u kojoj se nalazi pijaca.Ko sanja da je dženaza odnesena na poznato groblje, to je pravo koje se daje onima kojima pripada.Ko sanja kao da dženaza ide po zraku umrijet će čovjek poznat po osamljenosti, ili poglavar, ili alim (učenjak) koji je priznat kod svijeta. Ko sanja da je na povorci koja ide po zemlji ukrcat će se na lađu.Ako neko sanja mnogo dženaza na jednom mjestu, stanovnici tog mjesta mnogo čine bezobrazluk.

loading...

Login/Register access is temporary disabled